Zdjcie pogldowe_1

Jutro, tj. w czwartek, w Rzeszowie rusza VI Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach. W Hotelu Rzeszów, w czasie dwóch dni, odbędą się inspirujące prelekcje, praktyczne warsztaty oraz ożywione dyskusje ekspertów, w tym samorządowców i praktyków ze świata biznesu. Patronat nad wydarzeniem objęli Dawid Lasek, podsekretarz stanu w Ministerstwie Sportu i Turystyki, oraz prezes Polskiej Organizacji Turystycznej.

Ideą konferencji jest dyskusja oraz poszerzenie horyzontów w zakresie tworzenia nowoczesnych strategii marketingowych i zmian, jakie zachodzą w komunikacji jednostek samorządu terytorialnego z otoczeniem. Kongres to także doskonała okazja do nawiązania kontaktów biznesowych oraz wymiany poglądów.

Konferencja odbywa się w stolicy Podkarpacia, która nie bez powodu zwana jest stolicą innowacji.

– Cieszy mnie bardzo dynamiczny rozwój Rzeszowa i Podkarpacia. Region ten ma ogromny potencjał turystyczny, gospodarczy ale i biznesowy. Takie inicjatywy, jak Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach, wskazują na ten właśnie potencjał. Kongres stanowi niepowtarzalną okazję do podzielenia się najnowszymi rozwiązaniami z dziedziny marketingu terytorialnego – przekonuje Dawid Lasek, podsekretarz stanu w Ministerstwie Sportu i Turystyki.

Tegorocznym tematem przewodnim będą Badania marketingowe, które są niezbędne przy planowaniu działań promocyjnych. Uczestnicy Kongresu dowiedzą się m.in., czy warto promować miasto przez wydarzenie sportowe, jak promować event w social media oraz jak wykorzystać projekt badawczy w procesie tworzenia strategii. Spotkanie co roku gromadzi liczne grono przedstawicieli samorządów, pracowników agencji, firm oraz instytucji okołobiznesowych, zajmujących się planowaniem i wdrażaniem innowacyjnych rozwiązań promocyjnych.

Wśród prelegentów tegorocznej konferencji znaleźli się m.in. dr Bartłomiej Walas – Wiceprezes Polskiej Organizacji Turystycznej, Piotr Karnas – Dyrektor Departamentu Promocji i Współpracy Gospodarczej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podkarpackiego, Kamil Czyż – Zastępca Dyrektora Wydziału Promocji i Współpracy Międzynarodowej Urzędu Miasta Rzeszowa oraz Michał Tabisz, Prezes Zarządu Portu Lotniczego Rzeszów-Jasionka Sp. z o.o.

 Organizatorem Kongresu jest firma Exacto, a Partnerami strategicznymi: Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego, Urząd Miasta RzeszowaStowarzyszenie Informatyka Podkarpacka.

Zdjcie pogldowe_2

***

Informacje dodatkowe: Organizatorem wydarzenia jest firma Exacto sp. z o.o. Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach jest wydarzeniem cyklicznym, organizowanym od 2011 r., podczas którego rozmawia się o innowacyjnych rozwiązaniach i narzędziach marketingowych dla regionów. Wydarzenie skierowane jest do przedstawicieli samorządów, pracowników agencji, firm oraz instytucji okołobiznesowych zajmujących się wdrażaniem innowacyjnych rozwiązań promocyjnych. Ubiegłoroczna edycja Konferencji zgromadziła blisko 150 osób. Więcej informacji na ten temat: www.podkarpackie.org.pl.

Partnerami Kongresu są: Klaster Firm Informatycznych Polski Wschodniej, Ideo Sp. z o.o., Instytut Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego, Sprinet.pl, Logito Sp. z o. o., TOP S.A., Newspoint Sp. z o.o., Commit Polska Sp. z o.o., Mestengo Sp. z o.o., Klaster Expo oraz Drukarnia TPM sp. j.

Patronat medialny nad wydarzeniem objęli: TVP3 Rzeszów, Grupa RMF, Gazeta Codzienna Nowiny, Nowiny24.pl, Marketer+, MojRzeszow.pl, gospodarkaPodkarpacka.pl, MojeKonferencje.pl, MiejscaKonferencyjne.pl, SaleBiznesowe.pl, MarketingMiejsca.com.pl, Newsline.pl, Portalmedialny.pl, Marketing i Rynek, OOH Magazine, Law Business Quality, Dziennik Internautów, kampaniespołeczne.pl, marketingdlaciebie.pl, ebo.edu.pl, NaszBiznes24.pl, Marketing & Biznes oraz Gazeta Parlamentarna.

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published.