Za nami pierwszy dzień VI Kongresu Innowacyjnego Marketingu w Samorządach. Samorządowcy z całego kraju przyjechali do Rzeszowa, by poznać najlepsze praktyki w kreowaniu wizerunku jednostek samorządu terytorialnego. Pierwszy dzień tegorocznej edycji Kongresu Innowacyjnego Marketingu w Samorządach zebrał ekspertów, którzy przedstawili najważniejsze zalety badań marketingowych w planowaniu strategii wizerunkowej. Blisko 150 uczestników wypełniło salę konferencyjną Hotelu Rzeszów po brzegi. W trakcie Kongresu rozdano również statuetki Cyfrowy Samorząd 2016.

Patronat nad wydarzeniem objęli Dawid Lasek, Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Sportu i Turystyki, oraz Prezes Polskiej Organizacji Turystycznej.

Zdjcie pogldowe_10

Jak konstruować badania marketingowe, by ich wyniki pomogły w promocji regionu? To jedno z najważniejszych pytań zadanych w trakcie tegorocznej edycji Kongresu. Swoje spostrzeżenia na ten temat przedstawił dr Jarosław Górski, członek Zarządu Fundacji Best Place – Europejski Instytut Marketingu Miejsc. W trakcie swojego wystąpienia sugerował, że badania nie mogą być przeprowadzane „ad hoc” i muszą być dobrze przemyślane. Dla dr Anny Miotk, Dyrektor ds. komunikacji w PBI Sp. z o.o. jedną z kluczowych zasad w badaniach marketingowych jest określenie celu, jaki ma im przyświecać.

Dlaczego wykonywać badania? Andrzej Gołoś, Członek Zarządu, Dyrektor ds. Badań ARC Rynek i Opinia Sp. z o. o uważa, że badania marketingowe stanowią inspirację do dalszych działań. Pomagają również podnieść zaufanie do jednostki samorządu terytorialnego, co może stanowić zaletę z marketingowego punktu widzenia. A, jak przekonywał dr Bartłomiej Walas, Wiceprezes Polskiej Organizacji Turystycznej, obecnie marketing wyewoluował, dlatego podobnemu rozwojowi musi ulec podejście do promocji samorządów.

Zdjcie pogldowe_8

W trakcie pierwszego dnia VI Kongresu Innowacyjnego Marketingu w Samorządach wystąpiło 11 prelegentów.

Nagrody Cyfrowy Samorząd 2016 rozdane

Podobnie jak w ubiegłym roku w trakcie Kongresu rozdano nagrody dla jednostek samorządu terytorialnego, które wyróżniły się w tym roku skuteczną promocją prowadzoną w internecie. Pierwsze miejsce odebrali przedstawiciele Gminy Wielopole Skrzyńskie – gmina w ubiegłym roku zajęła trzecie miejsce. Na drugim miejscu uplasowała się Gmina Miasta Sanoka, a statuetkę za miejsce trzecie odebrali przedstawiciele Powiatu Ropczycko-Sędziszowskiego.

Kongres, to nie tylko prelekcje

Ideą konferencji jest dyskusja oraz poszerzenie horyzontów w zakresie tworzenia nowoczesnych strategii marketingowych i zmian, jakie zachodzą w komunikacji jednostek samorządu terytorialnego z otoczeniem. Kongres to także doskonała okazja do nawiązania kontaktów biznesowych oraz wymiany poglądów.

Organizatorem Kongresu jest firma Exacto, a Partnerami strategicznymi: Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego, Urząd Miasta Rzeszowa i Stowarzyszenie Informatyka Podkarpacka.

***

Informacje dodatkowe: Organizatorem wydarzenia jest firma Exacto sp. z o.o. Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach jest wydarzeniem cyklicznym, organizowanym od 2011 r., podczas którego rozmawia się o innowacyjnych rozwiązaniach i narzędziach marketingowych dla regionów. Wydarzenie skierowane jest do przedstawicieli samorządów, pracowników agencji, firm oraz instytucji okołobiznesowych zajmujących się wdrażaniem innowacyjnych rozwiązań promocyjnych. Ubiegłoroczna edycja Konferencji zgromadziła blisko 150 osób. Więcej informacji na ten temat: www.podkarpackie.org.pl.

Partnerami Kongresu są: Klaster Firm Informatycznych Polski Wschodniej, Ideo Sp. z o.o., Instytut Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego, Sprinet.pl, Logito Sp. z o. o., TOP S.A., Newspoint Sp. z o.o., Commit Polska Sp. z o.o., Mestengo Sp. z o.o., Klaster Expo oraz Drukarnia TPM sp. j.

Wydawnictwa współpracujące przy Kongresie: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Libra PL sp. z o.o, MT Biznes Sp. z o.o. oraz Podkarpacki Instytut Książki i Marketingu.

Patronat medialny nad wydarzeniem objęli: TVP3 Rzeszów, Grupa RMF, Gazeta Codzienna Nowiny, Nowiny24.pl, Marketer+, MojRzeszow.pl, gospodarkaPodkarpacka.pl, MojeKonferencje.pl, MiejscaKonferencyjne.pl, SaleBiznesowe.pl, MarketingMiejsca.com.pl, Newsline.pl, Portalmedialny.pl, Marketing i Rynek, OOH Magazine, Law Business Quality, Dziennik Internautów, kampaniespołeczne.pl, marketingdlaciebie.pl, ebo.edu.pl, NaszBiznes24.pl, Marketing & Biznes oraz Gazeta Parlamentarna.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published.