Jak skutecznie promować Roztocze i jak planować wspólne działania – na te i wiele innych pytań starali się odpowiedzieć uczestnicy briefingu prasowego, który miał miejsce w Tomaszowie Lubelskim. Był on okazją do prezentacji idei opracowania koncepcji i wdrożenia zasad funkcjonowania marki turystycznej „Roztocze” obejmującej swoim zasięgiem dwa województwa – podkarpackie i lubelskie.

Jak podaje portal www.zlubaczowa.pl, w spotkaniu uczestniczyli również przedstawiciele samorządów z terenu powiatu lubaczowskiego, ze starostą Zenonem Swatkiem na czele. Udział w briefingu wzięli m.in.: marszałkowie województw Podkarpackiego i Lubelskiego – Władysław Ortyl i Jarosław Stawiarski oraz prezesi Podkarpackiej i Lubelskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej – Wioletta Rejman i Paweł Wójcik, a także burmistrz Tomaszowa Lubelskiego i prezes Euroregionu Roztocze Wojciech Żukowski.

Marszałek Władysław Ortyl nie krył zadowolenia z faktu wspólnej promocji Roztocza:

Roztocze jest jedno i nie da się go fizycznie podzielić na dwie części. Dlatego też musimy zastosować wspólne działania promocyjne skierowane do całego tego obszaru. Cieszę się, że razem z województwem lubelskim będziemy realizować ten ważny projekt. Jako samorząd województwa musimy mieć na uwadze równomierny rozwój turystyki na Podkarpaciu i promować atrakcje turystyczne całego regionu, a Roztocze ma ogromny potencjał, który chcemy wykorzystać – mówił marszałek.

Marszałek Jarosław Stawiarski chce z kolei skorzystać z doświadczeń Podkarpacia, które skutecznie wypromowało już markę Bieszczady oraz stawiać na działania w internecie.

Promując Roztocze chcemy postawić na media społecznościowe, bo są one dużą siłą i marka Roztocze powinna się tam bez wątpienia znaleźć. Za pomocą internetu chcemy pokazywać piękno tego miejsca i zachęcać turystów do przyjazdu, bo jest to piękna kraina, która jeszcze jest nieodkryta – powiedział Marszałek Województwa Lubelskiego.

Fot. Iwona Buczko/powiatlubaczowski.pl

Więcej na: https://zlubaczowa.pl/index.php/news/wydarzenia/6823-coraz-blizej-marki1-turystycznej-roztocze

Leave a Reply

Your email address will not be published.